Malta

Här kommer första blogginlägget från Malta, förmodligen skulle jag kunna skriva en hel uppsats om allting som har hänt här nere sen jag kom men det är förmodligen ingen som kommer orka läsa det. Så jag nöjer mig med att skriva att jag har det bra och allting är kanon. I love Malta!

Jag har ca 5 minuters gångväg från där jag bor till stranden, vilket är nice :) Det är studentfester och grejer i princip varenda kväll, men man kan ju inte festa hela tiden ;)
Men nu när jag har lyckats fixa ett trådlöst internet så kan ni förvänta er mer bloggande. Jag ska hålla er uppdaterade med exakt vad jag sysslar med här nere, jag lovar!

Katti och emma på studentfesten igår

 

vår strand :)



Kommentarer
Postat av: elina

fyfan vad underbart, avundsjuuuuk. hade awesome o njut åt mig!

2010-09-16 @ 13:54:16
URL: http://elinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0