Please forgive me

Jag vet att jag inte har bloggat på typ en vecka och I'm soooo sorry! Internet har nämligen legat nere för mig sen i tisdags kväll så jag har känt mig helt handikappad. Men nu är det tillbaka, let's hope it stays that way.
Idag har jag hittills lyckats tvätta och gjort alla mina läxor så nu är jag fit for fight för en kväll ute. Jag och katti ska dra och käka lite middag någonstans om några timmar och sen blir det paceville och malteser^^ jag och katti har träffat varsinn maltes, och dom ska vi träffa ikväll. I promise att jag ska försöka ta lite bilder så ni får något kul att kolla på :P

Nej nu ska jag gå och kolla om min tvätt har torkat! Hej hopp :)

PS: Till alla er som har skickat mejl till mig i veckan och klagat över bloggtorkan så vill jag bara säga att det är jätteroligt att ni uppskattar min blogg och att ni vill att jag ska uppdatera, men förvänta er inga svar på mejlen. Jag läser dom allihopa men jag orkar inte sitta och svara på alla. Thx for understanding!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0